Kõik?! // Mõlemad põlved

by - June 08, 2017

Naljakas, et kõige rohkem kirjutan siis, kui mul on raske ja kõik on kokku kukkumas.  Ehksiis jah, taaskord on lõpp paistmas. Eile liigamängus lõhkusin ära ka parema põlve. See tähendab, et mulle antud kahest põlvest olen suutnud ära nikastada kaks. Ehksiis 100%-liselt olen lõhkunud mulle usaldatud põlvi.

Kindlalt võin hetkel öelda, et valu ja nõksud olid teised kui eelmine kord. Põlv oli täiesti liigesest väljas ehk ma ise nägin kuidas oli jalg ebaloomulikus asendis. Polnud ilus vaatepilt. Lükkasin jala ise paika ning läks paremaks.
Käisin eile õhtul kohe ka emos ning seal tehti röntgen nagu ikka. Nagu ikka ei näita tavaline röntgen põlve kohta põhimõtteliselt midagi niiet targemaks väga ei saanud. Lihsalt sain teada, et põlvekeder on terve. Pandi ka kips, et põlv stabiilne oleks. Laupäeval ootab ees järjekordne visiit sinna ning siis saab ehk midagi rohkemat teada.

Praegu on seis küll selline, et mängijana ma tõenäoliselt enam väljakule ei jookse. Pole midagi teha. Keha näitab mulle, et see ei sobi. Loomulikult on mul äärmiselt kahju ning tahaksin mängida jne. Aga selline see elu on. Tuleb teha otsuseid, mis meile ei meeldi selleks, et meil oleks hea.
Näen, et ei ole mõtet riskida. Olen nii noor ja kahekümneselt ei tahaks ma ratastoolis küll olla. Üritan lasta lahti kõigist mõtetest seoses mängijakarjääriga. Pole lihtne, kuid see on ainus viis, kuidas ma täielikult taastuda saan.

Ma väga loodan jälle jalule saada ning seejärel üritan ma teha tööd selle kallal, et saaksin edasi jalgpallikohtunikuna tegutseda. Tunnen, et see on koht kuhu kuulun ning põlvedele see nii koormav ja ohtlik pole.

Hetkel on number üks eesmärk muidugi tagasi jalule saada. Keskendun korralikult ravimisele ja taastumisele ning elan päev korraga. Vaatan, kuidas edasi ning eks edaspidi näen kuhu mind elu juhtamas on.

Ma ise tean, et olen tugev ning võimeline sellest välja tulema. Nagu ikka "Mis ei tapa, teeb tugevamaks" Tulen tugevama ja targemana tagasi. Keskendun jälle iseendale ja vaatan kuidas ja kuhu edasi.

Paar pilti ka eilsest päevast..


Kipsiga kojuminek



Niipalju siis praeguseks. Ma usun, et postitusi tuleb nüüd rohkem ja tihedamini.
Päikest!!


You May Also Like

0 kommentaari

Anna mulle julgelt teada, mida arvad! :)