Positiivsus ja vaimsus

by - December 23, 2015

Kui olla olukorras, kus enam ei tea, mida teha ja mida tahta, kus on tunne, et kõik võetakse sinult ära, öeldakse Sulle tihti "Ole lihtsalt positiivne" Ma mõistan, et keegi ei mõtle midagi halba ja kõik tahavad aidata ning ei tea täpselt, mida öelda, aga tihtipeale on tunne, et oleks parem kui pigem ei öelda midagi.

Kui inimesel on tõesti tunne, et kõik on läinud ja kokku kukkunud, siis positiivne olla on peaaegu võimatu. Eriti raske on alguses.
Esimesed päevad on aeg, kus loodad, et äkki juhtub midagi ja kõik saab iseenesest korda. Nii pool tundi peale seda, kui vigastada sain arvasin, et olen järgmine nädal taas platsil. Arvasin, et puhkan nädalavahetuse ning seejärel trenni ja mängule. Ma poleks iialgi arvanud, et asi nii kaugele ja hulluks läheb.
Järgnevatel päevadel jõuab kohale, et enam pole midagi ja tekib masendus. Kui nendel päevadel rääkida "ole positiivne", siis ausõna tekib tunne, et läheks kallale. Keegi ei mõtle halvasti, aga nad ei tea mida see tähendab. Minu jaoks kukkus maailm kokku, kui sain teada, et niipea jalgpalli ei mängi. Tol hetkel paljud rääkisid positiivsuse juttu. Ma ei tahtnud seda kuulata. Oli vaid paar inimest, kes tegelikult mõistsid ning ei rääkinud sõnagi positiivsusest, sest nad teadsid, et see on võimatu.
Aja vältel kaob (loe: hajub, väheneb) masendus ja saabub mõistmine. Tuleb aru saada, et see juhtus teatud põhjusega. Ma usun, et juhuseid pole ja kõik juhtub põhjusega. Põhjus, miks mul juhtus see jama oli liigne ülbus ja liigne fookus jalgpallil. Ma elasin jalgpalli. Igapäev kas mäng, trenn või mõni kohtumine, mida vaatan. Praegu trenni ei saa teha, sest põlv. Mängimine on samuti praktiliselt võimatu. Mänge vaadata on nüüd keeruline. Oma tiimi mänge on võimatu vaadata. See teeb lihtsalt liiga palju haiget. Koondiste mänge on samuti valus, kuid teatud mahus on see talutav. Teisi mänge suudan vaadata, kuid sees puperdab ja peas keerleb küsimus "Mis oleks kui mu põlv oleks terve?" Seda ei mõista need, kes pole seda läbi elanud ehk enamus inimesi. Ma muidugi olen väga õnnelik, et enamus inimesi seda ei tea ja ma väga loodan, et nad ei saagi teadma, aga see on raske. Tuleb põhjendada oma tiimile ja sõpradele, miks ma ei tulnud vaatama nende mänge. Ma räägin kõik ära, kuid nad ei mõista. Nad ei mõista, isegi kui nad tahaksid nad ei mõistaks. See on üks suuremaid ja tähtsamaid asju, mida õppinud olen: Püüa alati vaadata asja ka teise vaatepunktist ning püüa teda mõista ning tuleb saada ise hakkama.

Kui tahta terveks saada. Kui tahta naasta asjade juurde, mida armastad on vaja teha kolme asja: Olla positiivne; Lasta lahti; Liigutada fookust. See on keeruline, kuid tuleb leida endas jõud.

"What doesn't kill you makes you stronger"

Positiivne- (omadustelt) hea, heakskiitu väärivväärtuslik, kasulik;
Olla positiivne on keeruline ja kõigil peab olema aeg, kus nad on masendunud, aga sellest tuleb üle saada. Minul kulus nii kaks kuud, et hakata asja positiivselt vaatama. Tuleb hakata mõtlema, miks sind tahetakse selle asja (minu puhul jalgpalli) juurest eemale tõmmata. Äkki oled asjas liiga sees? Äkki ei tee sa seda enam õige asja pärast? Äkki pole veel õige aeg teatud sammudeks? Äkki pole Sa veel valmis? Tuleks võtta aeg maha ja mõelda veidi nende küsimuste peale. Aga tõsiasi on, et negatiivse mõtlemisega tõmbad ainult negatiivset ligi ja positiivse mõtlemisega positiivset. Ühel hetkel tuleb leida see jõud ja hakata mõtlema positiivselt.

Lahti laskmine- vabaks laskmine, puhastumine
Lahti laskmine on tõenäoliselt kõige raskem. Sa ju ei taha lasta lahti asja, mida sa väga armastad. Täieliku vabanemise ja lahti laskmiseni ei jõua ma oma jalgpalliga mitte kunagi ja ma usun, et ei ole ka vajalik. Lahti laskmine on kergemalt vaatamine ja lihtsamalt võtmine. Täielik loobumine kõlab minu jaoks nagu alla andmine ja ma ei ole juba olemuselt allaandja. Ma olen sündinud võitlejana ja see on üks mu parimaid omadusi minu arvates.  Alla andmine ei ole mul kindlasti plaanis, sest mul on kindel soov ja kavatsus veel mängida ja saavutada jalgpalliväljakul.

Fookuse liigutamine- uute asjade leidmine, lemmikasjade ja tegevuste vahetamine, väärtushinnangute väike muutus
Fookuse liigutamine on vajalik, et positiivne olla ja et oleks lihtsam lahti lasta. Kui teha püramiid, kuidas saada terveks kasutades mõtlemist ja vaimsust, siis on see kindlasti kõige alus. Tuleb leida uusi asju millega tegeleda ja millele panustada. See viib mõtted mujale ja annab tegevust. Tihtipeale leiab nii ka uusi tutvusi ja sõpru ning kindlasti ka uusi huvisid. Samuti tekitab fookuse muutmine Sulle uusi valikuid ning teid, kuhu minna. Leiad uusi huvitavaid tegevusi ning erialasid ning see paneb Su mõtlema valikutele, mis Sul on.
Kui suudad leida uusi tegevusi ja põhimõtteid ning sõpru oled poolel teel tervenemiseni.

"Keha aitab Sul mõista, mida Su hing Sulle öelda tahab"

Ma olen üpris kindel, et paljud mõtlevad, et see vigastus on mu hulluks ajanud ja ma täielikult mõistan, sest varem oleks ma sama mõelnud, kuid olles nüd nii palju läbi elanud võin julgelt öelda, et kogu jutt on tõsi ja tõepoolest aitab. Niiet lihtsalt võta see aeg ja vaata endasse. Vaata endasse ja mõtle ka siis, kui Sul pole vigastust. See aitab Sul valu ja kõike ennetada. Proovi :)




You May Also Like

0 kommentaari

Anna mulle julgelt teada, mida arvad! :)